Saturday, January 2, 2010

Azam Baru??

Azam??? Huhu...selalunya aku tak pernah ada azam..tapi untuk tahun 2010 ni,aku dah menetapkan azam/sebenarnya lebih kepada sasaran yang aku nak capai pada tahun ni..
Aku bahagikan kepada 2 bahagian:

Sasaran untuk diri sendiri

1- Jaga kesihatan sebaik mungkin
2- Mendapatkan berat badan yang ideal
3- Menguasai Bahasa Inggeris dengan baik
4- Menjadi insan terbaik dalam keluarga dan masyarakat

Sasaran untuk kerjaya

1- Menjayakan program Bina Juara dan Literasi al-Quran
2- Mencipta sejarah dengan Kalam Jamaei

Untuk sasaran kerjaya aku,tak boleh banyak2 sebab takut tak tercapai..untuk diri sendiri tak pe sebab tak melibatkan orang lain...hehe


Hari ni gi sekolah sebab ada meeting and enrolment day,ok la...meeting je lama giler..ah...i feel tired...sakit pinggang n tulang belakang aku..huhu

RPS baru siap wat tadi,not print yet coz black ink dah habis...ish,tetiba boring pulak rasa...nak wat apa ek? kepala aku sakit sebenarnya,tu la pasal...len kali a sambung..

1 comment:

  1. selamat tahun baru akak, moga akn tercapai azam tahun nie...

    ReplyDelete