Tuesday, September 8, 2009

Salam..

Hari ni hari ke2 UPSR..aku x ngajar pun budak drjh 6..suasana kat sekolah aku biasala,bilik guru sentiasa meriah..tmbhan pulak ramai yg xda kelas..maklumlah,time UPSR kelas bergilir-gilir..so cikgu cikgi yg ada masa free tu,sembanglah...

Mood aku xberapa baik..so aku punya telinga sakit bila dgr org bising,terutama yg jenis cakap kuat2...harini aku ngjar b.arab djh 4 dan 5..berpeluh2..kelas yg aku masuk xda elektrik..

habis kelas,xde kerja nak dibuat,,semua kerja aku dah siap,so aku hanya menconteng2 kertas, main game..bosan betul...Sebenarnya sekarang aku tgh fikir kan sesuatu..satu masalan yg xpernah aku alami sebelum ni...dah bersedia nanti aku citer...

mata ngantuk bila xde keje..nak masak,awal lagi...kena pikir dulu sebelum masak..e..penatnya otak aku ni...waktu2 mcm ni,yg paling bgus ialah TIDUR...k la,bye

No comments:

Post a Comment