Sunday, April 18, 2010

OREN yang malang...

Mula2 ambik oren,xboleh berjalan...mengensot jer...pinggul dia patah...Baru ni Oren masuk hospital sebab cirit birit yang teruk...Jangkitan kuman dari kucing lain...
Teruk jugakla...sampai najis dia 24 jam keluar...

Doktor masukkan air n bagi ubat...



Oren mangiau ngiau nak balik...

Lepas beberapa hari melawat Oren,dia boleh keluar...Sampau rumah terus merayap...Yang mengejutkan aku,bila dia balik,badan dia telah ditoreh..!!!!!







Ini dia gambar hari pertama...Walaupun aku suspek orang buat,tapi aku menidakkan lagi...Mungkin Oren terlanggar sesuatu...

Hari Kedua...





Ini sudah lebih...memang orang yang buatnyer....elok je bentuk bulat tu..

Mesti dia pakai pisau toreh..!!! Aku dapat,aku nak toreh2 muka dia...xda perasaan betul....

2 comments:

  1. adik jgn la bagi oren kuar lagi... sian die... sakit....

    pzah

    ReplyDelete
  2. esok bawa dia g klinik....doktor tu nak bg treatment,takut kena kuman....

    ReplyDelete